vrijdag 13 april 2012

Baardmannetjes

Het voordeel van een nieuw log beginnen, is dat je ook iets oudere foto`s nog plaatsen kunt. Zelf ben ik erg blij met deze fotos van het baardmannetje. genomen in de Rietputten te Vlaardingen toen het nog koud was en er veel ijs lag. Het ijs zorgde ervoor dat je heel dicht bij de baardmannen kon komen, soms nog minder dan 2 meter! Geweldig..ik weet niet of ik deze nog een keer kan overtreffen. Ik kan er nog wel 10 foto`s bij zetten,maar ik houd het even bij deze serie. Greet...volgend jaar dan maar?

12 opmerkingen:

  1. WOW wat super opnames laat jij zien, dank je wel voor je reactie op mijn blog en hier kom ik zeker weer. Jeetje mooi! Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is de eerste keer dat ik op je blog kom en ik ben sterk onder de indruk. Wat een mooie foto's. Ik kijk al uit naar je volgende artikelen.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige beelden laat je zien. Deze vogeltjes wil ik ook nog heel graag een keer fotograferen, heel graag op deze manier.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Raym
    wat een mooie foto blog heb je.
    het zijn ongelofelijke mooie foto's klasse.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blog en geweldige foto's !
    Ik ga je graag volgen

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raym,

    Tja voordeel van een oude doos die tot aan de nok toe gevuld is...(weet ik van je andere site..)
    Ze zijn zo mooi deze baardmannetjes...
    Knappe platen heb je ervan gemaakt en door het ijs ook zo lekker dichtbij...
    Super!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Raym,

    Wat een gave foto's van het baardmannetje. Oude doos, dat kunnen de mooiste platen zijn.
    Slim om gebruik te maken van de dikke laag ijs. Zo'n kans krijg je misschien niet zo vaak meer.

    Volgens mij stond jou oude blog/site bij mijn favorieten. Zelf ben ik dik tevreden over blogspot.
    Ga je nu hier volgen.

    Fijne zondag,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat een geweldig foto's laat je zien op deze weblog.
    Ik heb je nu maar meteen aan mijn bloglijst toegevoegd, want hier
    moet ik niet meer van missen!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Raym,

    Mooie serie en de laatste foto vinden we echt een topper.

    groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al zijn het wat oudere foto's het blijft genieten van deze mooie vogels. Ze staan er ook prachtig op.

    Groetjes Von, leuk om je ook hier tegen te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Raym, wat leuk om je hier weer tegen te komen. We bekeken elkaars foto's ook op zoom (mech), al ben ik daar niet erg actief meer.
    Dit is een prachtige serie van de baardmannen. Het zijn zulke mooie vogels. Ik heb ze ook een paar keer gezien en het is geweldig als je ze zo dichtbij krijgt.
    Je andere series heb ik meteen ook bekeken. Allemaal erg mooi, vooral de velduil en de steenuilen, maar de kikkers ook en de eekhoorn.
    Een goed idee om een blog te beginnen. Dan kunnen veel mensen van je mooie foto's genieten.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Raym,

    echt super deze foto's. het baardmannetje staat
    nog steeds op mijn wenslijstje. ik heb deze nl nog nooit
    gezien in de vrije natuur en vind het een schitterend vogeltje.

    Hele mooi serie.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...