vrijdag 13 april 2012

Steenuilen

Zoals je al hebt kunnen zien ben ik gek op uilen. Zo ook dit koppeltje Steenuilen. Je moet een beetje mazzel en connecties hebben om erachter te komen waar ze zitten, maar dan kun je ze wel mooi vastleggen. Ik ben zelf altijd zeer voorzichtig met het doorgeven van plekjes, voor je het weet hebben de diertjes geen rust meer.. Dit koppetje zit niet naast de deur, maar ik rijd graag een stuk ervoor!
Goh, wat is dat blogspot toch gebruiksvriendelijk, heel wat anders dan dat weblog.nl waar ik vandaan kom...

1 opmerking:

  1. Schitterende foto's van de steenuil. Jammer dat ik je niet verder kan volgen.
    groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...