dinsdag 15 mei 2012

Uurtje Arkemheen

Toen we naar Bargerveen heen reden, zag ik al dat we langs de polders van Arkemheen reden. Ik had gelijk al zoiets, als we tijd hebben dan..... Dus S`avonds op de terugweg, bleek dat we nog tijd hadden, dus hup Arkemheen in. Het was echt prijsschieten: Grutto`s,Tureluurs,Witte Kwikstaart,Boeren Zwaluw, het kon niet op. Bij de tureluur stond ik op een gegeven moment op slechts 2,5 meter!...ik moest dus flink uitzoemen:). Volgende keer eens wat langer er naartoe....

16 opmerkingen:

  1. daarom was er dus de hele moederdag niet. Vogels en insecten, daar kan ik niet tegen op.
    Allemaal gekheid, snap dat je hiervoor even bleef "hangen" Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitzonderlijke foto's. Gewoon ongelooflijk scherp.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat ik je herontdekt hebt Raymond. 't Is weer genieten!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie serie ... volgende keer ga ik graag met je mee :-)
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie Raym, grutto is prachtig, de tureluur doet het ook goed, en het kwikstaatje sluit de rij.
    Groetjes Irma
    http://www.digi-irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ryam,

    werkelijk prachtige serie van deze weidevogels.
    De tureluur staat er echt heel mooi op.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige opnamen weer.....
    Raymond ik reageer niet vaak op je log , dat heeft te maken met de laadtijd.
    Ik moet vaak heel lang wachten tot de pagina is geopend , als ik dan wil reageren begint het hele wachten weer opnieuw. Dat is toch wel jammer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fraaie serie met prachtig licht er op, prachtig!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi Raym super !!!!
    ik moet nodig ook weer eens met de telelens op pad

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Raym, inheb je weer gevonden. En wel via een

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, het gaat niet helemaal zoals het gaan moet, even opnieuw beginnen:

    Ik heb je dus weer gevonden, en wel via een ingewikkelde omweg: http://uitwijkpost.wordpress.com/2012/05/17/sanomaffia/ Zie reactie van Legene, daarna naar haar weblog: http://sharp5.nl/sites/claarsnotes/?p=1212, toen naar je oude webstreepje log en zo kwam ik hier!

    Ken je me nog? Weet je nog dat ik je, jaaaren geleden, ergens gezien had en toen zei dat je een weblog moest beginnen? Ik zie dat je nog steeds heel veel fotografeert en ook nog steeds haarscherpe macro's. Gaat het goed met je?

    Ik beheer Uitwijkpost, en fotografeer nog veel (zit nou eenmaal in m'n bloed) maar momenteel vooral Instagrams. Ik zie dat als een voorloper van wat gaat komen: de impressionistische fotografie. Op mijn weblog: www.knegjes.eu kom je overal, ook het 354 instagrams project.

    Ik ga eens wat vaker langs komen Raym! Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me weer gevonden hebt! Weet het niet meer helemaal, maar staat mij inderdaad vaag iets van bij..Ben uiteraard even op je site geweest, en ziet er netjes uit hoor!

      gr
      raym

      Verwijderen
  12. Quite impressive!
    The light i is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij ben je steeds met Greet op pad want ik zie dat jullie steeds dezelfde soort foto's hebben hahaha.... Echt heel erg mooi. Mooi scherp en mooi van kleur.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi helma, dat klopt, Greet gaat regelmatig mee. Maar gisteren en vandaag alleen op pad geweest, dus je zult weer andere foto`s zien;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...