woensdag 24 oktober 2012

Hatertse/Overasseltse Vennen

Eindelijk weer een logje. Tuurlijk heb ik ook paddestoelen enzo gefotografeerd, maar meestal probeer ik iets te posten wat de meute nog niet gepost heeft.Ik kan me voorstellen dat je na 10 weblogjes paddestoelen becommentarieëren. je de paddestoelen wel een beetje beu bent, ik heb dat wel tenminste. Ik weet dat ik nog weinig bij anderen gereageerd heb, maar ik ben zo druk op het moment..ik maak nog wel een inhaal-slag. Gisteren naar de Hatertse vennen geweest, prachtige plek, en het weer zat ook best mee. Op het bordje stond overigens Overasseltse vennen, maar ik denk dat dat hetzelfde is? Wil je er ook naartoe? Je vindt dit ven als je de plaats Heumen, St.Walrickweg nr 15 intikt in je tom tom en dan nog een paar honderd meter verder rijdt aan de rechterkant. Dit zijn foto`s , als ik het goed heb, van het Eendenven. Prachtig jaargetijde de herfst, waar ik tot nu toe nog veel te weinig mee gedaan heb. Op mijn Fotosite vindt je overigens wel de paddo`s en andere dingen die ik de laatste tijd gefotografeerd heb,mocht je ze toch willen zien.

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi, prachtige kleuren en een
    serene sfeer. En wat een schitterende
    wolkenlucht had je er bij!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Uiteraard weer een mooi staaltje HDR en gelukkig geen paddo's ;-)
    Laatste is wat mij betreft is te HDR maar wel een zeer mooie compositie
    Toppertjes dus

    Mvg Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik vind het HDR hier heel toepasselijk, en qua comp steken 1 en 2 er voor mij bovenuit.
    Ik ben trouwens voor meer herfst hoor is het mooiste seizoen wat kleurenpracht betreft....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...mooi stekkie en wat prachtige
    herfst kleuren en super mooie standpunten heb je gekozen..

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige wolkenpartij je ziet de vooruit gang erg mooi fijne avond lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raym,

    het lijken wel schilderijen zo mooi.
    Je weerspiegelingen in het water zijn
    ook werkelijk schitterend.
    Echt vakwerk, topklasse.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug Raymond en dan ff dit plaatsen.
    Tsja, ik ben best jaloers dat je zulke mooie landschapsfoto's kunt maken.
    Om de juiste sfeer te vangen en dan ook nog een mooie compositie neer te zetten is een compliment waard.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Magnificent autumn secenery!
    You caught it with magic!
    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's Raym, prachtige reflecties in het water.
    Ik vind de herfst ook altijd een prachtig jaargetijde, de kleuren zijn dan zo mooi.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes Irma

    Ik neem even een blogpauze, dus als je mij mist weet je dat ik even rust neem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige landschapsfoto's met die mooie herfstkleuren.
    Ik vind dat je (met HDR) die kleuren toch heel mooi eruit laat springen.
    Ik heb dit weekend hier in het stadspark wat herfstfoto's gemaakt, maar de kleuren spreken niet (ook veel dezelfde tinten, bij jou zie ik meer kleurvarianten en dat maakt zo'n foto toch wel aantrekkelijker).
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had dit blogje nog helemaal niet gezien Ray, prachtige foto`s man.
    Je hebt een mooi plekkie gevonden,

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...