maandag 15 juli 2013

Papegaaiduikers Farne Islands

1,5 week geleden ben ik naar de Farne Islands geweest. Uiteraard stonden de papegaaiduikers op 1 om te fotograferen.In dit logje alleen maar papegaaiduikers,al is er natuurlijk nog veel meer te fotograferen ( zeehonden,zeekoet,alkjes,kuifaalscholvers) en noem maar op. Ook nog naar Noord-Oost schotland geweest naar Fowlsheugh,ook om vogels te fotograferen.Dat post ik in een ander blogje anders wordt ie veel te lang. Verder in dit logje weinig tekst,alleen veel foto`s...De vliegbeelden vond ik eigenlijk het leukste om te doen..!Normaal maak ik de foto`s groter in de previeuw,maar ik heb het me lekker gemakkelijk gemaakt dit keer. waarschuwing: Overkill papegaaiduikers!!!





















27 opmerkingen:

  1. WAANZINNIG !!!!!! ja met hoofdletters ;-) ze zijn echt zo supergaaf, vind het toch jammer van het kleine formaat hoor, maar okee een keertje je eigen makkelijk maken dat mag, voor deze ene keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. trouwens, heb ze aangeklikt hoor en stiekem toch in het grotere formaat bekeken hahahaha sneaky me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemensen Raymond wat heb jij iets moois beleefd ik ben hier echt jaloers op hoor wat een pracht serie van de Papegaaienduiker en met al die visjes en vliegende !!!
    Ik heb er geen woorden voor ik zit met grote ogen te staren naar deze fragmenten !!!
    Mij heb je blij gemaakt en dat om 6uur in de vroege morgen !
    Dank je wel voor deze show !
    grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gemakkelijk gemaakt of niet, wat een super gave serie foto's laat je ons hier zien. 't Is genieten van de eerste tot de laatste!!!
    Groet Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is geen straf om hier naar te kijken, Raymond. Wat een geweldige serie. Ik heb er met plezier naar gekeken. Het kan niet anders dan dat dit een fantastische reis voor je was. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Raym wat een geweldige serie foto's.
    Dit is zo gaaf om te zien, de vliegende zijn zo gaaf, maar ook al je andere foto's.
    Ik kan eigenlijk niet kiezen ze zijn allemaal echt TOP.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww!!!.. love it.. Wonderful picks. The last portrait i so beautiful.. Congrats and cheers!!!..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top Raym, prachtige serie. Je lijkt één met de vogels te zijn geweest!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie! En wat zijn ze leuk he die puffins! Ik heb ze vorig jaar mogen fotograferen in Noorwegen, maar toen waren ze nog vooral met de nestjes bezig dus bijna geen visjes in de bek gezien ... die staan nog op mijn verlanglijstje :-)
    Je hebt eigenlijk alles gezien van de puffins volgens mij ... top hoor ... gaaf gevoel he!!

    Groetjes,Miranda
    www.mirandabos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pffffffffff, ik ben jaloers Raym...
    wat mooie foto's..prachtige kwaliteit
    Dikke complimenten..;)

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dit wil ik ook zo graag. Prachtig met die visjes in de snavels. Wat zijn ze scherp en mooi van kleur. Heel mooie serie en echt niet te lang hoor!
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Raymond, wat een genot, zo leuk en zo mooi. Smullen van de vluchtfoto's, geweldig met die poten wijd. Ik vind het zeker geen overkill en ik ben WEL jaloers ;-).

    Meer, meer.....

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kennone Raym!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een super gaaf blog!
    Geweldig om deze papegaaiduikers te zien,
    maar ook de manier waarop je ze hebt gefotografeerd.
    De vliegende zijn gewoon pareltjes.
    Dit is werkelijk een prachtig blog en ook echt genieten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Raym,
    Wat een ontzettende mooie foto's laat je hier zien!! Prachtig deze schitterende vogels.
    Leuk om ze ook met hun prooi zo te zien en knap ook dat je ze vliegend hebt weten te fotograferen, Echt heel goed gedaan!!

    Groeten, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat mooi, had graag met je mee gegaan :)

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Echt genieten hoor.
    Vooral die in vlucht en met een bek voor visjes, schitterend.
    Sowieso een wensvogel en dan zoooo mooi op de foto! Je ging zeker met een vette grijns naar huis!

    (van de bandjes en uitkruipsels nog wat overgehouden?)
    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dit is mooi zeg. Wat heb je die prachtige vogels er schitterend op staan, vooral de vliegende en die met de snavel vol vis, dat zijn mijn favorieten. En alles zo superscherp.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW prachtige foto's van deze zeer mooie vogels

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Papegaaiduikertjes zijn natuurlijk altijd een dankbaar onderwerp voor een fotograaf. Je hebt er een prachtige serie van weten te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Magnificent photos of beautiful birds!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je deze vogels prachtig op de foto gezet Raym. Zo mooi van kleur, goed scherp en met mooie rustige achtergronden.
    Ik vind ze allemaal prachtig, maar de vluchtfoto's zijn extra mooi. Dat heb je heel knap gedaan.
    Ik ben er dit jaar ook weer een paar keer geweest. Het is daar altijd genieten.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. overkill aan foto's van dit koddige vogeltje kan niet. Mooie opnames.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Excellent puffin shots. High class !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...