zondag 20 oktober 2013

Foto`s van de afgelopen maanden

Ja, wat gebeurd er als je alleen maar fotografeerd...dan heb je geen tijd om foto`s te plaatsen op je blog. Op een gegeven moment is het zoveel, dat je de achterstand niet meer in kunt halen. Als ik alles zou moeten plaatsen hier, dan komen er een paar honder foto`s, dat lijkt me niet zo verstandig;) Dus, nu het nog kan, een serie van de laatste maanden. Tenminste, een kleine selectie ervan.. Niet teveel tekste rbij verder, ik kiom gewoon tijd tekort.

Deze soort had ik nog niet: De Bandheidelbel




Ook had ik natuurlijk nog heel veel macro foto`s staan:





























Heel veel vogels ook gefotografeerd. Omder andere de Ijsvogel,kwak en jonge lepelaars:
















Tsja, wat hebben we nog meer? Wat foto`s van Duitsland,wat avond en steden foto`s en wat landschappen van Schotland....ik gooi er maar gewoon wat op.Wil je wat over een bepaalde foto weten,bijvoorbeeld waar hij gemaakt is, dan hoor ik hem wel












en de rest



























Er staan,hiertussen, best wel wat foto`s op van Duitsland. Wat ik normaal nooit doe, even reclame maken voor waar we gelogeerd hebben, de Eifel-Inn. Heerlijke studio,een nederlands paar wat alle leuke plekjes weet.en heel betaalbaar.We gaan volgende maand weer. Op zijn facebook veilt hij deze maand studio`s waar je op kunt bieden. Wij gaan voor een paar tientjes ( en dan bedoel ik echt een paar!) Dus als gezegd, even reclame maken:


Zijn site:

Eifel-Inn en zijn facebook: Eifel-Inn Facebook

Ok een heel lang log,en heel veel staat er nog niet eens bij.....sorrie,hopelijk vinden jullie de foto`s wel mooi

16 opmerkingen:

  1. erg mooie foto's kom nog eens terug om de rest ook te bekijken.

    mocht je geïnteresseerd zijn, mijn weblog is op http://www.robert-1968.nl en op facebook https://www.facebook.com/robert.stienstra.photography

    groetjes en nog een fijne avond gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo wat dacht je, ik gooi alles maar lekker bij elkaar hahahaha, nou ze zijn weer top, en die reclame maken dat mag best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, dit zijn heel veel foto's. Maar het is geen straf om ze te bekijken hoor, in tegendeel hier zitten een paar juweeltjes bij. Ik val onmiddelijk voor foto nr. 63 en ook nr. 79 en 82 vind ik heel mooi. Groet Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer nieuw werk van je te zien Raym, wachten duurt lang maar wordt wel beloond!
    Prachtige serie, echt genieten. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja hier valt niet op te reageren. Zo veel, maar ook zo mooi. Wat een verscheidenheid aan soorten libellen en vlinders, met heel speciale soorten erbij. Het ijsvogeltje is super.Jammer dat je alles ineens plaatst, maar laten staan tot volgend jaar is ook geen optie.
    Ik ga nog een keer rustig er doorheen.
    De landschappen en kastelen van Schotland zijn ook erg mooi.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige serie laat je hier zien zeg! Stuk voor stuk prachtige foto's, die technisch dik in orde zijn. Ik heb er van genoten!

    Gr. René

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Raym,

    Voor mij altijd een feestje je blog te bekijken, ik van van de ene in
    de andere verbazing zo mooi vind ik ze, ik zou niet kunnen kiezen
    maar ik moet zeggen dat ik je landschapsfoto's wel heel erg mooi vind...
    prachtig!! gedaan, Dikke complimenten

    gr., Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo Raym, dat is een mooi bosje foto's!
    Bandjes uit Erp zeker.... Prachtige vlinderfoto;s en de ijsvogelserie: niet van deze wereld, zo mooi! Ook de lepelaars en de kwak, helemaal te gek.
    Je kennis en gebruikt van technieken en filters ligt op een hoog niveau. Mooie interessante blog.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was inderdaad lang geleden maar zo haal je die maanden wel dik in. Hoewel ik de macro's en de vogels ook heel mooi vind, springen voor mij altijd jouw landschaps/hdr foto's eruit. de foto's van o.a. Schotland vind ik dan ook heel erg bijzonder en inspirerend!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als altijd weer prachtfoto's! maarrehh.... toch echt wel heel veel om in één keer te plaatsen, halverwege verslapt de aandacht en dat is echt jammer, want ze verdienen wel aandacht. Dus voortaan toch maar vaker een blogje plaatsen ;-)

    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff....wat een enorm bericht. Ik heb het een paar keer bekeken, want je plaatst meteen wel heel veel moois.
    Alle foto's zijn van hoge kwaliteit zoals we van jou gewend zijn. De avondfoto's vind ik extra mooi.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pffffffffffff................... ik viel compleet van mijn stoel Raym,
    wat een machtige mooie foto's en wat een variatie.
    Hier kan ik met de beste wil van de wereld niet aan tippen maar ik vin ze vreselijk mooi.
    Dit is fotografie ten top en zo mooi. Prachtige beelden en ik zou favo's gaan neerzetten,
    maar dan moet ik ze allemaal neer gaan zetten hihi...
    Nogmaals schitterend en echt genieten!

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Terwijl het buiten stormt, zie ik bij jou wel heel zomerse foto's van prachtige vlinders en libellen, mooi die bandheide libel. Wat verderop die schitterende keizersmantel, waar ik nu al twee jaar tevergeefs naar heb gezocht. ook nog een schitterende ijsvogel serie, een kwak die mij heel bekend voor kwam (volgens mij was ik er die dag ook in de lepelaarshut, alleen ik zag geen ijsvogel die keer). Dan een paar mooie foto's van Schotse landschappen en om in de stijl van dit seizoen af te sluiten, prachtige paddenstoelen. Oh, en ik vergeet de watervallen nog, mooi met die lange sluitertijden.
    gr.Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige serie is dit Raym, ik ben sprakeloos.
    Voor mij zijn de ijsvogels toch wel de toppers hoor.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's. Vooral de watervallen en de ijsvogels spreken me erg aan. Genieten!
    Gr. Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk en het wordt gewaardeerd!

Vrgr
raymond

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...